Anti-dumping di materasso canadese

materasso canadese anti-dumping (2)

U 24 di ferraghju,

L'Agenzia di i servizii di fruntiere di u Canada hà iniziatu investigazioni

sottu à l'Attu di Misure Speciali d'Importazione (SIMA) in u presunte dumping pregiudizivu è subvenzione di certi materassi da a Cina.

Kaneman hè dumandatu à cuntattà un ufficiale di l'ASFC indicatu nantu à a pagina di copertura di a RFI u più prestu pussibule dopu a ricezione di a dumanda per email.

Kaneman hà esportatu in USA è Canada per più di 15 anni, tutti i materassi sò fatti da primavera di qualità, schiuma d'alta densità è strati di lattice o strati di schiuma di memoria di gel è a struttura di materas sò pensati per esse assai nobili è cunfortu.

In u risultatu, i materassi Kaneman sò assai accolti da i grossisti canadiani è u mercatu di vendita.I cumpratori sò piacè di cooperà cun noi continuamente.

Basatu nantu à a nostra ricca sperienza per mantene tipi di materassi di alta qualità per risponde à e diverse richieste di i clienti, l'Importatori di materassi da u Canada credenu chì pudemu furnisce u prezzu raghjone è a spedizione puntuale cù una cooperazione di soddisfazione per più tempu.

Per mantene a bona relazione cù i nostri clienti canadiani, Kaneman hà decisu di risponde à u casu anti-dumping cù l'assistenza di un agente legale prufessiunale in Pechino.

Intantu, avemu avutu sottumessu tutti i disinni di struttura, ogni strata di u costu di materiale, u prezzu di vendita FOB è l'altri infurmazioni necessarii à CBSA per dimustrà chì ùn ci hè micca un prezzu inghjustu o un prezzu suvvenzionatu è u nostru materasso vendutu à u Canada ùn dannu micca l'ecunumia lucale.

L'ASFC è u Tribunale di u Cummerciu Internaziunale Canadese (CITT).

ghjucà un rolu impurtante in l'investigazioni.

Prenderanu una decisione preliminare da u 25 di maghju di u 2022.

Spergu chì a bona nutizia per i cumpratori serà guadagnata da strati grandi sforzi.

Continueremu à prestu attenzione à sta materia è purteremu nutizie di seguitu per sparte puntuale.

Aspittemu l'ultime nutizie.

Grazie per a vostra ulteriore attenzione.

materasso canadese anti-dumping (1)
materasso canadese anti-dumping (3)

Sè interessa à u nostru materasso, pls cuntattate cun mè

Nancy Ding

Direttore Generale

Mobile / WhatsApp / Wechat:


Tempu di Postu: Apr-06-2022