0 Tassa per i cumpratori di u Canada

10-6 (1)

Ricertamenti, ci era una notizia internaziunale impurtante, chì hè ancu una bona nutizia per i clienti di u Canada.
L'avvenimentu hè preoccupatu per un bellu pezzu chì a guerra cummerciale di materasso trà a Cina è u Canada hà finalmente purtatu novi nutizie è risultati u 5 d'ottobre di u 2022 nantu à se i cumpratori canadiani anu da pagà per alti dazi antidumping è dazi compensatori quandu importanu in Cina o micca. .
A risposta hè cunfirmata per i clienti di u Canada.

Zero tax hè ciò chì a cumpagnia XIANGHE KANEMAN FURNITURE LIMITED pò offre.

10-6 (2)

0 imposta da Kaneman

Materassi Kaneman 0 tassa per u Canada

Per u prossimu, cuntrollemu a nutizia originale quì sottu:
MAT 2022 IN: Materassi
Avvisu di determinazioni finali
Ottawa, u 5 d'ottobre di u 2022
U 5 d'ottobre di u 2022, in cunfurmità cù u paràgrafu 41(1)(a) di a Legge di misure speciali d'importazione (SIMA), l'Agenzia di i servizii di frontiera di u Canada (CBSA), hà finitu l'investigazione di dumping in quantu à i materassi da Cina da Jiaxing Taien Springs Co. ., Ltd è Xianghe Kaneman Furniture Ltd cum'è ùn sò micca stati dumped.En vertu de l'alinéa 41(1)b) de la LIM, l'ASFC a rendu une décision finale de dumping concernant les matelas pour tous les autres exportateurs chinois, pour lesquels l'enquête n'a pas été terminée.
Le même jour, en vertu de l'alinéa 41(1)a) de la SIMA, l'ASFC a mis fin à l'enquête sur les subventions à l'égard des matelas chinois par Dongguan Sinohome Ltd., Gold Lion Furniture (Shanghai) Co., Ltd., Guangdong. Eonjoy Technology Ltd., Jinlongheng Furniture Co., Ltd., Xianghe Kaneman Furniture Ltd., Zinus Xiamen Inc. è Zinus Zhangzhou Inc. à causa di nisuna suvvenzione o quantità insignificanti di sussidiamentu.En vertu de l'alinéa 41(1)b) de la LMSI, l'ASFC a pris une décision définitive quant aux subventions concernant les matelas à tous les autres exportateurs chinois, pour lesquels l'enquête n'a pas été clôturée.
I beni sughjetti sò generalmente classificati sottu i seguenti numeri di classificazione tariffaria:
9404.21.00.00
9404.29.00.00
9404.90.90.40
Nota chì i numeri di classificazione tariffaria sò solu per comodità di riferimentu.Fate riferimentu à a definizione di u produttu per i dettagli autoritarii riguardanti i beni di u sughjettu.
U Tribunale di u Cummerciu Internaziunale Canadese (CITT) cuntinueghja a so indagazione nantu à a quistione di preghjudiziu à l'industria domestica è farà un ordine o scuperta da u 4 di nuvembre di u 2022. I dazi pruvisorii continuanu à applicà nantu à l'impurtazioni di merchenzie sughjetti finu à a data di u 2022. Ordine o conclusione di CITT.Tuttavia, u dumping provisoriu è / o i dazi compensatori ùn saranu più imposti à l'impurtazioni di merchenzie di a listessa descrizzione cum'è e merchenzie di quale l'investigazioni di dumping è / o sussidi sò state terminate.
L'infurmazioni supplementari nantu à queste investigazioni sò cuntenute in una Statement of Reasons, chì serà dispunibule in 15 ghjorni.
Per più infurmazione nantu à l'applicazione di i dazi pruvisorii nantu à i beni sughjetti impurtati in Canada, per piacè riferite à e Misure in vigore di l'ASFC.
Cuntatta ci
Telefonu:
Rebecca Akuoko-Asibey: 343-553-1411
Hugo Dumas: 343-553-2007
Email: simaregistry-depotlmsi@cbsa-asfc.gc.ca
Per più, cliccate quì sottu

https://www.cbsa-asfc.gc.ca/sima-lmsi/ie/mat2022/mat2022-nf-

eng.html

Kaneman hà esportatu in USA è Canada per più di 15 anni, tutti i materassi sò fatti da primavera di qualità, schiuma d'alta densità è strati di lattice o strati di schiuma di memoria di gel è a struttura di materas sò pensati per esse assai nobili è cunfortu.
In u risultatu, i materassi Kaneman sò assai accolti da i grossisti canadiani è u mercatu di vendita.I cumpratori sò piacè di cooperà cun noi continuamente.

fabbrica kaneman

Per più, cuntattate quì sottu

Star Yao
star@kamimattress.com
Wechat/whatsapp: 0086 18911569602


Tempu di Postu: 06-Oct-2022