Nove petizioni antidumping di i Stati Uniti sò state presentate in 14 paesi

U 28 di lugliu di u 2023, petizioni anti-dumping (AD) sò state presentate nantu à i materassi da Bosnia è Erzegovina, Bulgaria, Birmania, India, Italia, Kosovo, Messico, Filippine, Pulonia, Slovenia, Spagna è Taiwan, è un dazi compensatori. (CVD) hè stata presentata nantu à i materassi da l'Indonesia.

Questa hè a terza investigazione nantu à i materassi impurtati in u mercatu di i Stati Uniti da altri paesi, à principiu di aprile 2020, u Dipartimentu di Cummerciu di i Stati Uniti hà annunziatu l'iniziu di novi investigazioni antidumping (AD) è compensatori (CVD) per stabilisce se i materassi da Cambogia, L'Indonesia, Malaysia, Serbia, Tailanda, Turchia è Vietnam sò venduti in i Stati Uniti à menu di u valore ghjustu, è per stabilisce se i pruduttori in Cina ricevenu sussidi inghjusti.

Allora da a prima investigazione anti-dumping nantu à i materassi da a Cina in l'annu 2019, Pudemu vede chì l'azzioni anti-dumping causanu una riduzione di u voluminu è u valore di l'impurtazioni da a Cina è ancu un aumentu di u prezzu di quelli beni in i Stati Uniti. mercatu.ma questi effetti sò di corta durata perchè l'azzioni anti-dumping contr'à a Cina pruvucanu un effettu di sustituzione in quantu aumentanu l'impurtazioni americane da altri paesi.Cusì hè per quessa chì a seconda è a terza petizioni AD succorsu spessu.

U materassu Kaneman hà esportatu à u mercatu di i Stati Uniti per più di 10 anni è avemu una ricca esperienza in a fabbricazione di materas di primavera è di materasso di schiuma hibrida, tutti compressi in una scatula è fermanu di bona qualità dopu a descompressione.È simu 0% margine di tassa anti-dumping à u mercatu canadianu, cusì benvenutu à cuntattà u materasso kaneman.


Tempu di Postu: Aug-03-2023